Another day in paradise...

Hej hopp.. Nu är jag här och skriver igen.
Återigen är klockan på tok för mycket och jag har brått till medium som börjar om 20 minuter ;)
Ska fatta mig kort idag och inte dryga ut det allt för mycket..

Började iaf dagen med att sova läänge och gott. Eller ja,  gubben "glömde" stänga av alarmet som tjöt igång vid halv 6 imorse... snacka om att jag blev sur.. Låg ju i sängen och ammade lillprinsen.
Aja, shit happens.. och efter lite mutter och stånk somnade vi om och gick inte upp förän framåt halv 10, latmaskar som vi är =)
Är så skönt att ha en riktig livsnjutare till son.. han är tamejfan helt perfekt.
Sen blev det tvättning, påklädning och allt det vanliga innan det var dags för Axel att äta lite. Som vanligt fick jag sörpla i mig mitt kalla te och min iskalla rost-smörgås, som i vanliga fall ska vara nyrostad och varm ;)
Heléne ringde vid kvart i 11 och vi möttes här utanför några minuter senare.. Mötte upp både Lina och Sanna och begav oss bort till den sista massage-träffen. Jättetråkigt, för det har verkligen varit jättekul.
Vi har ju haft våra tisdagar nu när vi träffas allihopa och knådat våra babies.
Det är kul att vi kommer att fortsätta att träffas på Tisdagarna fast vi kör det hemma hos Lina istället :)

Efter massagen knatade jag och Heléne hem till mig en snabbis, där vi ´"tvingade" med Sanna och hennes dotra och lilla vovsing Tilde med ut.
Vi gick förbi Heléne och hämtade hennes rottisar Sizko och Chica och sen begav vi oss ut på elljusspåret och knatade.
En varsin barnvagn i ena handen och en hund i den andra gick vi på en rad.. måste ha sett väldigt roligt ut :)

Efter det knatade gick Sanna hem och vi gick hem till Heléne igen. Vi lagade lite lunch, spagetti och köttfärssås och körde några parti yatzy.
Självklart vann jag.. bäst som jag är :)  *egotrippad som faan*
Klockan
drog iväg och blev halv sex innan jag kom hem.
Jaa, sen försvann hela kvällen.
Jag hamnade i soffan med Axel och Andreas var med en liten stund innan han for in till datorn.
Att det kan vara så kul att skjuta och döda att man blir beroende.. för det är vad han är ;) hehee
Så skönt att vi har flyttat undan datorn in i Axel´s rum..
Jaa, elakt, men han kommer ändå inte använda det förän om flera månader och då gör vi iordning dt till hans rum med nya tapeter och allt.
Tills dess har Axel fått en egen liten hörna i v-rummet där han har sin babysitter, "lära-gå-stol" och 2 lekboxar med saker, nallar, plädar och en massa filtar. Jag har t o m gjort det fint med Nalle-puh grejjer på väggarna .. såå sött :)

Var inne på Helénes blogg nu ikväll och snodde lite bilder från vår dag..
*Yes Heléne, bite me* 

                                  

-The Mamas with their beloved Angels on the big Yatzy-game - 

                       


- Mammas solstråle -
- Jaa, Axel passade också på att provsitta Sebastians fina stol. - 




Har länkat till underbara Helénes blogg här med om det är någon som är nyfiken och vill kika in :)
Nu börjar mitt program och tänderna måste borstas :)

Sleep tight...
Pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback