Sjukdag..

Ja, så mycket för den lyckan. Trodde verkligen jag skulle slippa att bli sjuk.. Eller sjuk och sjuk. Har haft världens huvudvärk hela dagen.
Gick upp vid klockan 7, tittade på mitt favoritprogram och åt frukost.
Men när klockan närmade sig 9, hade jag så ont i huvudet att jag tog mig 2 alvedon och kröp ner i sängne igen.
Har legat i sängen fram till kvart över 12, men känner mig fortfarande hängig.
Bara hoppas att man inte sk abörja kräkas med, för det orkar jag verkligen inte.

Var inne på Ikeas hemsida idag och hittade lite saker vi vill beställa.
Alt blir ju så mycket trängre nu när vi har ställt in spjälsängen i sovrummet, så an får försöka uttnyttja alla små enkla knep och utrymmen man bara kan.
Vill beställa sänggaveln till malmsängen, så smidigt och så fint  :)

Igår var vi på Huseby julmarknad.. jättemysigt. sakande snön dock, men fick lite julstämning ändå !
Vi provsmakade massvis med ostar, senaper, honungar, korv, glögg och allt annat smått & gott som det bjöds på =)
När vi väl kom hem, vilket blidde rätt sent, så var Andreas så mätt efter alla korvarna och allt kött han hade provsmakat, så jag fick äta min kvällsmacka själv.
Kul var dt iaf och en massa julklappar han vi med att köpa. När vi räknade alla glögg och mustflaskor vi hade köpt visade det sig att det hade blivit hela 10 st (!!?). Men vi kom fram till att det går nog åt.
Vi ska ju fira vår första jul tillsmmans med vår lilla putt här hemma.
Vi har bjudit hem Andreas familj på juldagen och sen kommer min familj ner den 28onde. Så vi kommer att ha fullt upp med allt julbakande och all julmat. Men det ska bi jättekul.
Har redan börjat fundera på vart vi ska ställa julgranen :)

Jag måste in till stan nåndag och klippa mig med. Börjar bli riktigt långhårig igen.
Man vet ju aldrig när den lill* tittar ut så jag vill gärna hinna med det innan. Tänkte investera i en ny kajalpenna med när jag ändå håller på =)

Nej nu måste jag ordna lite här hemma. Ska iväg och kika på Kvarnabacken nåndag också. Vi tänkte ställa upp våra kaniner där nu under vintern, så de slipper stå ute och frysa :)
Tjingeling :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback