Den senaste tiden..

.. Så har det hänt jättemycket. Men jag har varit väldigt dålig på att blogga.
Har verkligen inte haft tid..  Känns som att det har varit super mycket på gång och det har det ju med :)
Vi har haft barndop för vår älskade lilla Prins, vi har haft besök av min familj, firat lillebror och pysslat en massa här hemma.

Dopet, som jag bloggade om i senaste inlägget, gick jättebra. Han var så vacker lilla Axel.
Vi är så stolta över honom. Vår lilla Ängel :)

Dagen innan dopet, dvs på fredag den 10 April, kom mamma, jimmy, crille, sara, carro o carro ner.
Jag hade bokat gocart-hallen i växjö där vi skulle fira lillebror Christian som fyllde 13 på Lördagen. Men eftersom vi skulle ha dopet då, så blev det firat redan på Fredagen.
Vi hade askul. Jag kom på 3e plats av 5, så jag var rätt nöjd :)

Så här kom vi iaf i mål:
1:a Jimmy
2:a Andreas
3:a Sandra
4:a Carro
5:a Crille

Mamma satt tillsammans med Axel, Sara och Carro och tittade på.
För er som inte vet, så är Sara min lillasyster och Carro är syrrans (som också heter Carro) käring :)
Mamma tog lite roliga kort också..


 

     
   


**    Hela coola ligan :D    **


  
Och så våra fina åskådare; mamma, Axel & Carro. Fick inte med dockan Sara, synd :(
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Axel käkar på med gröt om kvällarna, funkar rätt bra.
Han har börjat förstå det där med att öppna munnen nu och det gör ju det hela betydligt lättare :)
Har en liten söt bild på honom när han äter lite morotspuré. Där hade han dock inte lärt sig att öppna munnen ordentligt plus att jag kanske inte var så där jättekvick med skeden när huvudet for åt alla håll ;)


_________________________________________________________________________

I Torsdags var vi på Big Comedy på konserthuset i Växjö.
Jag gav 2 biljetter till Andreas i julklapp och jag kan lova att han blev jätteglad.
Det var flera utav hans favoritkomiker; Johan Glans, David Batra, Henrik Schyffert, Petra Mede och några till.
Vi hade jättekul och vi ser framemot att på det nästa år också.
Efter showen fick vi en liten pratstund med Henrik Schyffert som kom fram och började prata med oss. Han blev visst lite sugen på en till när han såg lilla Axel sa han ;)
   

_______________________________________________________________________

I Söndags bjöd vi hem hela Mistelås hem till oss på en liten grillkväll.
Det var Jag, Andreas, lilla Axel, Stefan, Marianne, Millan, Jojje, Vesslan o lillsandra och det var trevligt. Vi avslutade kvällen med en Buzz-runda och om jag inte minns fel så var det jag som vann :) eller så var det kanske Jojje, är lite osäker ;) haahaa
När Axel låg i sitt babygym, som han fick utav morfar i doppresent, var farbror Jojje fram och gullade lite med honom. Det såg så himla gosigt och mysigt ut, så jag skulle mig på en bild. Precis när kameran kom fram, var farmor redan framme men jag fick en söt bild iaf när farbror Jojje håller Axel i handen :)


_________________________________________________________________________

Ja, och vardagsrummet får jag ju inte glömma. Nu har vi äntligen gjort om där, Vi var på IKEA häromdagen och köpte lite nya möbler, svarta. Blev jättefint. Äntligen har jag fått min vilja igenom med att få upp tvn på väggen :) yippie ! Uteplatsen har vi också fått iordning nu. Vi har en matta så man slipper bli kall om fötterna och så har vi gjort iordning en grillplatta där med.  Kaninerna, Dumle och Flinga, har vi gett bort båda två. Flinga gav vi till Biggan och Dumle gav vi till Jenny. Båda har ju småbarn som är lite större och som får lite mer glädje av dom än vi. Tycker det var så synd om dom där dom stod och bara fick mat och vatten. Kände att det lixom inte fanns någon tid att gosa med dom och hålla på. Men nu så är dom på ett varsitt nytt bra hem :)

Idag var vi inne i stan. Vi gick jättelångt och det var jätteskönt.
Tack älskling för att du ställde upp på promenaden, trots att jag vet hur mycket du hatar att gå ;)
Jag piercade näsan och Andreas klippte sig. Vi skulle ha köpt en Hokus pokus stol till Axel, men dom var slut för tillfället. Skulle komma in igen om 10 dagar så vi får lan återkomma då.
Nu ligger båda mina killar och sover och jag ska strax joina dem. ska bara ta ett eller två parti yatzy först :) hihi
Faan det är sååå beroendeframkallande så det borde nästan kallas för en drog ;) haaha



Slänger in en liten bild som jag tog på vår lilla Prins häromdagen.


** Natti natti  **
Pussgurkor


* Då jag vet att det finns lite folk som läser min blogg, som gärna tjyvar mina bilder, vill jag bara säga att 
alla bilderna tillhör mig och får inte kopieras/användas i annat syfte utan mitt samtycke. Snälla respektera det och spara inte bilderna om du inte vet att du får det *

Kommentarer
Postat av: Bettan

Du behöver nog inte vara orolig över att någon skulle stjäla dina bilder här Sandra :) Det är skyddat så det fungerar inte ;) Skulle det fungera så kan jag lova dig att jag inte tar någon av dina bilder, är det någon som skulle locka skulle jag fråga dig först vilket jag även tror dom flesta skulle göra för det tillhör väl en god moral :)

Kramar till hela lilla familjen!!!

2009-04-26 @ 18:57:03
Postat av: Bettan igen :)

Glömde skriva att om du inte har skyddat kopiering så gör det för det går aldrig att garantera att det inte händer annars, vem som helst kan ju i så fall hitta bloggar och även andra ställen och kopiera helt lagligt så länge det inte finns copyright.

2009-04-26 @ 19:00:11
Postat av: Anonym

Jag har copywright på mina bilder samt högerklicksskydd. Tyvärr finns det folk som brukar vara omoraliska och tjyva ändå. Men de flesta som läser min blogg är ju mina vänner och hit kan man ju alltid gå tillbaka och kika :)

2009-04-26 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback