Min lilla Prins är 4 månader idag !

Ja usch vad tiden går fort... Axel är hela 4 månader nu och det känns som att tiden går lite föör fort..
Vill skrika "Stoppa tiden någon, vem som helst.." men det är väl bara att acceptera. Han kan ju inte vara en gosig liten bebis hela livet, även om han alltid kommer att vara det i mina tankar :)

Jag var ute och promenerade med Jennie under kvällen och vi pratade lite om min förlossning
och då slog det mig att jag inte ens minns smärtan. Jag vet att jag hade fruktansvärt ont, ja jag trodde jag skulle ..
Men nu så här i efterhand, så minns jag den inte ens. Skönt.. Då kanske man sa våga sig på ett barn till ;)
Nu har vi ju då redan pratat om syskon till Axel och bestämt oss för att vänta tills han är åtminstonde 3 år, så vi hinner njuta och ägna all vår tid till bara Honom !

                                      
" Dom jag Älskar mest av Allt .. "     

                

Även om jag vill att han alltid ska vara så här liten, så längtar jag tills Han börjar krypa..
Jag längtar efter att få höra de första orden, se när han tar sina första steg.. Ja jag tillochmed längtar tills den dagen ommer, då han har stora gröna gräsfläckar på sina nya fina kläder ;)
Jag ska göra allt jag kan för att ge honom den bästa uppväxten.. Ge honom det bästa som finns !

Jag är så otroligt glad och stolt över min familj,
Jag har världens underbaraste sambo och världens vackraste son.. Vad mer kan man begära ?

Nej, nu ska jag hoppa i säng.
 Har setat alldeles för många timmar framför datorn och försökt knåpa ihop min fina blogg :)
Men än är jag inte nöjd, Nej.. lite justeringar till innan "it´s perfect like me".

Pöööösss och godnatt


Bjuder på lite ögongodis och slänger in en bild på min lilla prins
    Högt älskad !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback