Äntligen helg..

Ja, äntligen är helgen här.
Inte för att det blir nån större förändring, bortsett från att Andreas är hemma, vilket är helt underbart =)

Idag har vi kört en heldag i stan. Vi har shoppat grejjer inför dopet och kollat runt lite på tårtor.
Hittade dock ingen vi ville ha så där direkt, så vi ska nog kika runt lite mer.
Men vi tror att vi har bestämt oss för maten.. men vi hinner säkert ändra oss 14 tusen gånger till !!

Vi köpte iaf silverspray, målarfärg och lite pysselgrejjer panduro och gar ägnat hela kvällen åt att pyssla.
Tack Heléne för toarullarna.. vart jättebra som kronor !! 
Han även med några parti yatzy på www.blip.se. Så jädrans kul alltså.. Så för er som inte har tetat, GÖR DET !!

Imorgon kanske min gullsmurfa Carro och hennes gubbe och dotra kommer hit.
Om dom mår bättre villsäga, vilket vi hoppas på. Då ska vi laga god mat och jag och Andreas ska spela skiten ur dem på Buzz :D *hiihii*

Nä, insåg precis att klockan än en gång runnit iväg och blirr på tok för mycket..
Vilken normal människa är vaken klockan halv 4 !?  Ja, det finns säkert många, emn man ska nog inse att man INTE är normal isåfall :)

Nu ska jag väcka Andreas som slumrat på soffan och väcka min lilla prins så han får äta lite så vi kan sova länge imorgon :)

Till er som fått inbjudan till dopet..
Söndag är sista dagen att "anmäla" sig eller vad man nu ska kalla det för. Osa kanske man säger ;)
Hör ni inte av er, räknar vi inte in er och ni blir utan både plats och fika :) 


~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~  ~ ~

Andreas Axelsson..
Du ÄR Mr. Perfect, Min McDreamy, Min Själsfrände.

Can´t you see it Baby ?
You´ve got me going crazy
..

I´ll Love you Får Äver
Din jä*la Bäver ;)

~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~ 

Pööössss & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback