Happy 22th Birthday Älskling :) - Onsdag 18 Mars -

My Love fyllde 22 år idag.. gammal gubbe ;)
Han började dagen med att åka och jobba & slita och jag var iväg på "baby massage" och knådade min lilla prins.
Efteråt var det meningen att vi skulle gå hem hit, jag, Carro & Heléne, men dom hade båda gått och blitt sjuka. Var nog den långa promenaden i skogen vi gjorde häromdagen.. Lilla Sebastian var alldeles genomförkyld och jätterosslig i halsen, stackarn. Och lilla Emma var inte heller speciellt pigg, hade haft feber och allt, pluttan.
Men vi har klarat oss, än så länge ..peppar peppar :)

Efter massagen gick jag och Axel ut till elljusspåret och gick en liten runda tillsammans med Sanna och Miliana och vovvarna deras.
Blev en liten vända i Rottne med innan klockan drog iväg allt för mycket och jag fick springa till ica.
Köpte tårtbottnarna till tårtorna, glass, grädde, sylt, kakor, bullar, presentpapper, ballonger, ljus och lite till.
Sen bar det av hem till Heléne där jag lämnade Nezeril till Sebastians näsa och snodde med mig deras elvisp. Vår elvisp brann upp sist vi använde den och jag hade ingen lust att vispa all grädde för hand..
inte för att jag inte har armmuskler, men jag måste spara på dem ;)

Kom hem och började med maten.. Testade att göra Tacopaj och det blev jättegott.
Andreas tyckte också om den, så den kommer vi säkert att göra fler gånger.
Tack Carro för receptet, Love you very much my dear :)

Efter maten fick Andreas öppna kuveret som han fick i present utav Axel & mig.
Precis innan han slutade jobba, sms:ade jag en kod till hans mobil och skrev att han skulle hämta det på konserthuset :)
Han fick gissa en liten stund, men utan att lyckas, så jag lät honom öppna det.
2 biljetter till "Kvarteret Skatan" på Rival i Stockholm :)

Sen var det dags att fixa tårtorna.. Blev en vanlig tårta med marsan och hallonsylt med marsipanlock och grädde, sen gjorde vi en glasstårta med maränglager och chokladkulor :)

Vid klockan 19 kom dom första gästerna, Moster Maja, dadda, och Pontus och strax efteråt kom Marianne, Stefan, Johannes, Viktor o lillSandra.

Vi sjöng, åt lgass och hade sen paketöppning.
Av oss fick Andreas biljetterna, och en spelbox med "FarCry 2" som han har velat ha jättlänge :)
Skulle visst va något special-paket med tröja !?, karta och en massa information som är väldigt värdefull.
Utan Maja o co fick han en chokladask och utav sina föräldrar och syskon fick han en lampa.
Av lillsandra fick han en påse med dumle och av Vesslan fick han en dosa snus :)




         
 - Presenterna -                              - Efteråt -                             - Köket -

             
        - Födelsedags killen -      - Så här trött blir man efter kalas -


Ja, vi städade faktiskt inte iordning speciellt mycket under kvällen.
Andreas skulle ju testa sitt nya spel, såklart.. och jag nattade Axel och sen somnade jag i soffan.. Linserna var ju inte så roliga sen att få ut, torra och fastklibbade i ögonen ;) haahaa


H a p p y   22 t h    B i r t h d a y   t o   y o u    M y  B i g  L o v e  !!

Ser framemot att få fira fler av dina födelsedagar tillsammans med dig och vår son :)

Pössss pösssss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Har oxå FarCry2 hemma, fick det gratis när jag köpte nya datorn. Inte riktigt min stil men bra grafik iallafall....:)

Härligt roligt att läsa din blogg gumman och följa er lilla familj :)

2009-03-20 @ 12:15:07
URL: http://www.spaceflowerblue.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Ne men GRATTIS GRATTIS :)

2009-03-23 @ 22:58:12
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback