Lyckan är gjord :)


Härliga dagar. Soliga, varma, svettiga, arbetssamma och mysiga dagar, så underbart :)
Har precis hämtat hem min lilla Sassel från dagis. Äntligen hade han sovit en timma.
Känns som om det var en evighet sen att lyckades komma till ro coh sova på dagis. Skönt :)

Idag har sotarn varit här. En trevlig karl, svart som natten var han av sot.
Den enda som var "vitt" var ansiktet och naglarna ;)
Bjöd på en god pigelin innan han for sin väg i sommarvärmen !

Är så glad.
Har äntligen lyckats få tag på dom ubersnygga jackorna till mina boys.


  

Den vänstra (mörblåa) är till lilla Emil & den högra (klarblåa) är till Axel.
Tyvärr fanns det inte samma färg i båda strl, men lika glad är jag för det ;)

Har även lyckats att hitta matchande jeans ifrån Lindex till pojkarna.
Blev dom ubersnygga stjärnjeansen nedan.



På Fredag beger vi oss iväg på en liten minisemester hela familjen.
Blir en tripp till Danmark och lilla Vejle där vi ska bo på hotell.
Vi kommer att stanna fram tills på Måndag och avnjuta 2 heldagar på Legoland
och ska även hinna meden heldag på Lalandia badland
:))

Nu ska jag och Axel ta och äta lite
spenatsoppa.
Sen ska vi upp till förlossningen i Växjö där jag ska få mitt rubella-vaccin.

Tjingeling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback