Vår älskade lilla Emil är född... Axel har blivit storebror :)

Ja, nu är det längesen jag bloggade och mycket har hänt det senaste året !
Vi har fått ett litet tillskott i vår familj.
Axels lillebror, vår älskade lilla Emil, föddes den 21 Februari 2011.
Det går inte med ord att beskriva hur lycklig jag är :)



Livet som 2 barnsmamma har kommit igång och det är helt underbart.
Klart det är lite tufft med en gosse på 2 år, som är i full 2 års-trots plus att vi har en liten kille på inte mer än 1 månad, som gärna vill vara i famnen hela tiden.

Men jag kunde inte vara lyckligare.
Här kommer en bild på mina 2 underbara pojkar

- Axel & Emil -



Nu ska jag komma igång med bloggningen igen, hoppas jag :)
Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback