My sweet boys <3



Mina fina killar Axel & Emil.
Ni betyder mest för mig !

Idag vaknade gubben lite senare än vanligt och fick lite brått till jobbet.
Jag hade planerat att dra med mig boysen in till stan och handla
men Andreas tog S60n till jobbet och tyvärr så sattt ju Axels bilbarnsstol där i.

Jag vaknade till vid 06.30 och väckte Andreas som for iväg som en stock !
Jag tyckte inte att det var lönt att somna om och förmodligen sova bort hela dagen,
så jag steg upp och satte igång några maskiner tvätt.

Framåt 9 tiden så kom Axel nerspringandes från övervåningen och fick lite frukost i magen.
I nästan 2 timmar har han sedan spenderat på pottan och kissat.
Han vill inte gå därifrån för så fort han reser sig blir han kissnödig igen hihi sötnöt !
Det är tufft att gå utan blöja, men han är så duktig !


Nu har Axel fått ett litet bad och mini sover fortfarade.
Har varit uppe 2 gånger på morgonen/fm och ammat honom,
men han har varit så trött så han har somnat om direkt efteråt.
Nu börjar klockan bli lite väl mycket så nu ska jag springa upp och pussa lite på honom och
se om han är redo att möta dena halvsoliga dag med sin bror och mor <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback