Det närmar sig med stormsteg..


Idag har världens finaste kille fått sin 1 års vaccination. Som vanligt sa han inte ett knyst utan var superduktig :)
När vi sen skulle gå därifrån blev han lite arg, för han skulle ju leka med vagnen som fanns där.. min lilla sötboll :)

Ikväll har jag och Andreas vart inne på avslutningen på vår dansklubb.. blev lite dans, dock inte så mycket. Har ju en karl som inte är superduper förtjust i att dansa, vilket är skittråkigt !
Han vill gå MINST en termin till innan han planerar att dra mig över dansgolvet.. Men han är jätteduktig nu med.. rätt så iaf.. när han lägger manken till :P

Så medans vi var iväg och snurrade på Swings dansgolv, var farmor och faster Sandra barnvakt.
Som vanligt gick det jättebra och vi är så tacksamma att dom vill spendera så mycket tid med sitt barnbarn :)
Vi har sån lyx, så vi har barnvakt av farmor varje Måndag och Onsdag när vi är iväg och snurrar.
Nu var det ju sista gången men vi hoppas ju på att dom kommer och hälsar på ändå :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Axel har fyllt hela 1 år, växer så det knakar och snart har han ett helt hus att busa runt i :)
Det är 3 veckor kvar tills vi får nycklarna till huset ! *Yippieeee*
Det ska bli så grymt kul att flytta.. få renovera iordning och göra precis som vi vill.
Planerna för Axel´s rum är enorma.. vå får väll se om vi lyckas att göra dom till verklighet med ;)

Kan avslöja lite.. tankarna är att han ska få ett eget bollhav i ritt rum.. ! :)
 
Vi fick nyckeln till garaget i Lördags så lite har vi redan hunnit flytta.
Ska väll köra lite småplock från förrådet så det inte blir så mycket den 28onde sen.
Längtar som en toooooook !



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



I Lördags var jag och Anna ute i parken och härjade, som vanligt !
Självklart hade vi superkul och garvade hela kvällen.. bla åt konstiga saker som kan dyka upp i en svågers jacka.. :P ( går inte in mer på det... *hemligstämplat* )
Det var Perikles som spelade och jag fick dansa till den underbart älskade låten "Finns det nån annan nu".

Nästa helg blir det nog Andreas som får härja loss.
Jag har ju fått vara ute nu 2 helger, så det blir hans tur nu.

Nu ska jag hoppa ner i sängen. Har fått för mig att jag ska gå upp lite tidigare om mornarna.. Jag och Axel brukar gå upp vid halv 10 tiden ungefär.. men imorn blir det andra bullar.. då ska klockan ringa på 06:30. *stööööön*
Börjar ju jobba igen efter nyår, då ska Andreas vara pappaledig, så jag måste lära mig att gå upp lite tidigare !

Visserligen så bestämmer jag ju mitt eget schema, så kan ju likaväl jobba nebart kvällar, men det blir ju grymt tråkigt i längden. Sen ska jag bara lägga in 2 helger i månaden.. resten måste jag ha till dans på parken.. haha :)

Nej, nu är det bara 5,5 timmar kvar tills klockan ska ringa..
men om jag känner mig själv rätt... så kommer jag inte vakna och stiga upp förän TIDIGAST halv 9 :P
haha

Sov så gott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback