Min dag... Tisdag 24 mars


Oj vad jag är trött nu.. ska strax gå å lägga mig i sängen och glo på Medium som börjar om 10 minuter ;)
Jag har varit så duktig ikväll.. Städat iordning hela köket; diskat nästan all disk (dom stora plåtarna tar jag imorn), torkat av alla bänkarna och t o m gjort rent spisen och plattskydden eller vad fan de nu heter ;)

Andreas hoppade in i duschen precis.. som vanligt har han setat framför datorn ikväll. Som sagt så får jag ju skylla mig själv när jag köpt ett så efterlängtat spel till han :)

Var på föräldraträffen idag.. lika kul som alltid att träffa allihopa.
Vi sitter i en å en halv timma och pratar, får information och berättar om våra små knyten. Det är alltid lika kul att få veta framstegen som bebberna gör :)
Efter massagen gick jag in på personalrummet på jobbet och hälsade lite och lilla Axel fick ett par huvuden över sig som  kika ner på han :)

Efter det drog jag och Heléne till ica och hon handlade gröt som hon ska börja ge Sebastian. Hoppas bara han inte reagerar som Axel gjorde.. Men det ska nog gå bra.
Sen drog vi en runda in på blomsterhandeln och köpte en liten blomma som vi ska ge till Inger imorgon.. Inger är vår "massage-fröken" :)
Jag råkade också förstöra ett arrangemang i butiken, men det var det bara jag och Heléne som såg, så vi låtsades som ingeting och plockade inte ens upp efter mig ;) hee hee 
Im a bad girl !

Sista dagen på massagen imorgon, jättetråkigt, men vi bestämde att vi ska fortsätta ses varje tisdag och knåda våra små babies, fast hemma hos Lina.

Idag hann jag även med en liten runda hem till Madde & lilla Cassandra.
Skrämmande att se hur snabbt hon växer den lilla skitungen. Hon är ju bara för go´.. pratar och donar. Hon klappade på lilla Axel, busade runt och var jätteduktig och kissade på pottan med :) 
Snart är Axel där med.. springer runt, busar och har inge ro i kroppen att sitta hos mamma och gosa..  SHIT!
Tiden går fööör fort. Vart tar babytiden vägen !?
Snälla någon, stoppa tiden ffs.

Kom hem och lagade lite god mat. Gav darling ett paket med Redbull som jag köpte te han på ica. Han blev jätteglad :)
Men mitt i matlagningen fick han cykla iväg till ica.. hade ju inget ströbröd hemma.. vilket man måste ha i pannbiff.
Dom vart iaf jättegoda :)

Axel fick leka fotomodell idag.. La honom på pläden och tog lite foton..
Han är så vacker min underbara lilla son.
Älskar honom mer än något annat.. He´s perfect !

                                  
                          

         - The Baby is perfect. He´s the most wonderful litle sweetheart in the world. He´s ours -




    ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~   ~  


Sitter här och diggar till Pelle Almgren och inser att klockan ännu en gång runnit iväg och att det är dags att trycka på "stäng av" knappen och krypa till sängs :)





Avslutar med en jättefin dikt som jag tillägnar er Alla.

Att älska är livets mening, att bortom oss själva se
att taga emot och lära, att taga emot och ge

Att öppna hjärta och sinne, för allt som är skönt och gott
och låta det lysa och värma, varhelst vi vår uppgift fått.

Må aldrig vi mista förmågan, att bortom oss själva se
att kunna motta och växa, att kunna älska och ge.



Love is beautiful
For you and for me
For us


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback