En (o)vanlig Onsdag i mitt liv...

Nu har ännu en dag gått. Min lilla plutt bara växer och växer. Kan fortfarande inte fatta att det har hunnit gå en hel månad sen vi låg därinne på förlossningen.
Livet bara rinner iväg.
Men vi försöker att göra det bästa av det och njuter vareviga minut med våra underbara grabbar <3 .

Idag blev det tidig uppstigning, en snabb dusch och sen en liten promenix med Emmelie som vi avslutade på "Kom och sjung" i församlingshemmet.
Det var min första gång där och det var faktiskt riktigt trevligt, så det blir säkert fler gånger dit :)

Efter ytterliggare en liten promenad blev det hemåt för lite lunch och sen hämtning av min älskade Axel på dagis.
Jag och Axel cyklade en vända till affären och när vi kom hem höll pappa och mini på att rensa och dona i trädgården. Vi var inte sämre än att vi tog oss en svängom därute vi med och nu ser det rätt så skapligt ut.
Dock hann vi inte bli färdiga föräns det började blåsa rätt rejält, så vi bestämde oss för att gå in.

På källen fick vi lite karlbesök när Jimmy och Lars dök upp. Med sig hade dom en stor ica-kasse full med mammas goda hembak. Det var rågsiktskakor, kärleksmums, bullar och en massa kakor :))
Tack för det kära mamma !

Kvällen i övrigt har varit rätt så lugn. Mini har haft ont i magen men börjar lugna ner sig lite nu så jag ska ta tillfälligt i akt och hoppa ner i sängen och hoppas på ett par timmars sömn.
Benen värker, eller ja, mitt högra ben värker. Antingen så är det lite träningsvärk (och smärta) efter alla promenader som blitt nu dom senaste dagarna eller så är det foglossningen och mitt äckligt jobbiga bäckenbesvär som är på väg tillbaka.
Hursomhelst blir det ett telefonsamtal till min sjukgymnast så fort jag varit på efterkontrollen !

Nu blir det iaf en tripp upp till sängen med mina fina grabbar.
Natti natti :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback