Min blogg :)

Här kommer jag att skriva lite om mig själv, mitt älskade sambo och vår bebis som fortfarande ligger i magen och väntar på att få komma ut :)

Om mig;
Sandra, 22 årig sörmlänning
som är utbildad till undersköterska och jobbar inom hemtjänsten i Rottne.
Bor tillsammans med sin älskade sambo Andreas, i en jättefin 3a i Rottne.
Går hemma på Hp och längtar efter sitt lilla kärleksknyte som förväntas komma första veckan i December.

Om min älskade sambo;
Andreas, 21 årig smålänning
som är utbildad grovsnickare och jobbar inom Ncc där han slår på sin hammare dagarna i ända.
Han är bäst på det mesta och sköter om Sandra på bästa tänkbara sätt.
Han skämmer gära bort henne och ger henne fina komplimanger dagarna i ända :)
Precis som Sandra, så längtar han efter det lilla knytet som ska förgylla deras vardag.

Om Vår lilla Bebis;
Om dig vet vi inte så mycket.
Vi vet inte hur många fingrar du har, vi vet inte heller hur många tår som sitter på dina små söta fötter.
Hårfärgen är ännu okänd, men ögonfärgen förväntas bli blå.
Vi vet att du är den vackraste bebisen i världen och vi vet at du kommer att göra oss till de lyckligaste och stoltaste föräldrarna någonsin
Längtan efter dig är oändlig.
Du har varit älskad från första stund vi fick höra om dig
                                            

  Det här handlar om oss, Min familj, när 2 blir till 3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback